Listing 1 - 10 of 100 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Personnel management --- kwaliteitsbeheersing --- klachtenbehandeling
Choose an application
Pharmacology. Therapy --- farmacie --- geneesmiddelen --- klachtenbehandeling
Choose an application
Klachtenbehandeling --- Klantendienst --- Klantgericht ondernemen --- Communicatie
Choose an application
Diagnose --- Rationeel-emotieve therapie --- Klachtenbehandeling
Choose an application
Diagnose --- Rationeel-emotieve therapie --- Klachtenbehandeling
Choose an application
Sociology of health --- gezondheidszorg --- klachtenbehandeling --- ombudsdiensten --- Belgium
Choose an application
Klachtenbehandeling. --- Klachtenmanagement. --- Klantgerichtheid. --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- klantentevredenheid --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- klachtenbehandeling --- Klachtenbehandeling --- Klantgericht ondernemen --- Klantendienst --- Marketing --- 023 --- ABB9604 --- 023 Bibliotheekpersoneel --- Bibliotheekpersoneel --- Financiewezen
Choose an application
Plaintes Klachten --- Klachtenbehandeling --- Klantenbinding --- Reputaties --- Kwaliteitsmanagement --- Merktrouw --- Klantgericht ondernemen --- Reputatie
Choose an application
De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer ?- toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen;- extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces;- aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement;- actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten;- per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt.Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod.DoelgroepDankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.Bron : http://www.boomlemma.nl
Marketing --- marketing --- Marketingtheorie --- Internet --- Relatiemarketing --- Klachtenbehandeling --- Marketing van diensten
Choose an application
Tort and negligence --- Medical law --- gezondheidsrecht --- klachtenbehandeling --- schadevergoedingen --- Belgium
Listing 1 - 10 of 100 | << page >> |
Sort by
|