Listing 1 - 10 of 100 << page
of 10
>>
Sort by

Book
Een aanzet tot klachtenmanagement
Author:
Year: 2000 Publisher: Geel OPZ

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Gezondheid uit een doosje? Medicatie-ontslagplanning. cm-project over verantwoord omgaan met klachten en geneesmiddelen
Year: 1997 Publisher: Brussel Christelijke Mutualiteiten, Dienst Gezondheidsvoorlichitng en -opvoeding

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Klachtenbeleid binnen organisaties

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Diagnostiek van alledaagse klachten I : bouwstenen voor rationeel probleemoplossen
Authors: --- ---
ISBN: 9789031337590 Year: 2002 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Diagnostiek van alledaagse klachten II : bouwstenen voor rationeel probleemoplossen
Authors: --- ---
ISBN: 9789031340811 Year: 2003 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Klachtenbehandeling en ombudsfunctie in de gezondheidszorg : naar een nieuw systeem in België
Author:
ISBN: 9789051306903 Year: 2010 Publisher: Brussel Koning Boudewijnstichting

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Reageren op klachten : handleiding voor een klantvriendelijke klachtenbehandeling
Authors: ---
ISBN: 9031320927 Year: 1995 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum


Book
Integraal klachtenmanagement : inspiratiebron voor klantloyaliteit, merkreputatie en kwaliteitsverbetering
Authors: ---
ISBN: 9789013072693 Year: 2010 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Inleiding marketing : een introductie in een dynamisch vakgebied
Author:
ISBN: 9789089536716 9789461276650 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Boom Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer ?- toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen;- extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces;- aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement;- actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten;- per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt.Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod.DoelgroepDankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.Bron : http://www.boomlemma.nl


Digital
Vergoeding van slachtoffers van medische ongevallen : praktijkgerichte analyse van de wet van 31 maart 2010
Authors: --- ---
ISBN: 9789400001695 Year: 2011 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 100 << page
of 10
>>
Sort by